Supermoto & moped summer 2019 – Compilation

Damn, how many, damn. Are you recording too? Yes He over filled his tank and now he’s trying to spill some of it out. (Laughter) This is quality stuff right here (Kicked moped with leg) (laughter) Gas, gas, gas (Laughter) Did you see that last time I tried to wheelie? No, I dropped the plastic […]

Happy Wheels – Part 19 | PEWDIEPIE QUIZ | SUPER SEGWAY STEVE!

Top of the morning to you laddies. My name is jacksepticeye and welcome back to some more happy wheels Time to throw myself. Let’s go Larry RRRAGH! OH! Run away lawnmower! Try it again. Use your jump this time, Woooah. You’re missing some wheels. Same one again Ohhh Yes! You’re too fast. Thank you game. […]

HOW TO BE A BIKE GANG! (GTA 5 Funny Moments)

Im ready burn out Alright! 3 2 1 GOOOOO Woaaaaah (Screaming) WHAT Hey guys! Yeah Its fray? It..Its Morning Time english 7AM Theres a new DLC Tell me Josh whats the new DLC about? Aha What? We dont look like Bikers Hey! Fuck you too Josh Jordi whatever your saying i dont care Theres new […]

My BEST PRO SCOOTER TRICKS and FUNNY MOMENTS 2018 – 2019

am I looking a little blue to you you like the only thing that would top off this look is it blue beanie where the hell am I gonna get one of those this video is brought to you by cabbage calm design your own custom snap backs and hats huh that’s convenient timing what […]

Funny, Crazy & Weird Things Bikers See, Say & Do

Oh, what a day. What a lovely day Straight ahead here. I think this is my freaking little fake and a stepson on his little scooter right here Not at school, and it’s 10:15 and he’s supposed to be at school He does smile. He knows he’s in deep shit One hour later. Oh look […]

my neighbor billy’s iphone conspiracy theory

doorbell camera conversations with billy ” the government iphones forgotten passcodes …. it’s all a consipracy dude ” (door bell rings) (knocking) this is what happened over the next couple of hours don’t worry i sped it up (doorbell rings) come on Dude come on come on man I need to talk to you about […]

Try Not To Laugh Challenge #5

Hello everybody! My name is Markiplier And welcome back to another Try Not To Laugh Challenge. Now I know in the past, I’ve done very poorly at this… But this time, I’ve taking measures to make sure that I don’t ever, EVER laugh… Or yet again, feel joy inside of my soul. So with that […]

Stupid, Crazy & Angry People Vs Bikers 2018 [Ep.#492]

Kickstarter Crap – Skoot. [A Big Boy's Scooter]

hey everybody and welcome back to another episode of kick starter crap today we would be looking at a project called scoot scoot is basically a big-ass scooter I've been skateboarding for over 15 years when I was younger I learned to weld so that I could make my own grind rails now I use […]

Bill Burr ROASTING People ◼ Try Not To Laugh 2018

when did you start shaving your head uh when did I start shaving my life saved it my mom first my first special I had it shaved elected ICU who's in the roof there in the back you'll be right there what would do a buddy cop shop exactly right – balding old guys going […]